YÜZYÜZE AKADEMİK DANIŞMANLIK DERSLERİ BAŞLIYOR

Yüzyüze Öğretim Hizmetleri

Açıköğretim sistemine göre öğretim yapan fakültelere kayıtlı öğrencilerimiz, Yüzyüze Öğretim Hizmetleri kapsamında, bazı dersleri alabilme olanağı elde etmektedir.
2016 – 2017 öğretim yılında Açıköğretim, İktisat ve İşletme Fakültelerine kayıtlı öğrencilere yönelik yüzyüze verilen dersler Güz Döneminde 22 Ekim 2016 tarihinde başlayacak 13 Ocak 2017 tarihinde sona erecektir.



Açıköğretim Yüzyüze Öğretim Hizmetleri, 2016 – 2017 öğretim yılında tüm illerde yürütülecektir. Bu hizmetler İSTANBUL’da, Marmara Üniversitesi: Eczacılık Fakültesi – HAYDARPAŞA, İşletme Fakültesi – BAHÇELİEVLER, olmak üzere 2 merkezde, ANKARA’da, Ankara Üniversitesi: Hukuk Fakültesi – CEBECİ, Gazi Üniversitesi: Hukuk Fakültesi – BEŞEVLER, İZMİR’de, Dokuz Eylül Üniversitesi: İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi – BUCA’da ve ESKİŞEHİR’de, Anadolu Üniversitesi: Açıköğretim Eğitim, Öğretim ve Danışmanlık Birimi Binası – Yunus Emre Kampüsü Girişinde yürütülecektir. Yüzyüze Öğretim Hizmetleri kapsamındaki dersler aşağıda sıralanmıştır.
Güz Dönemi Yüzyüze Öğretim Hizmetleri Dersleri
1. Yarıyıl3. Yarıyıl5. Yarıyıl
Arapça IArapça IIIFinansal Yönetim I
Genel Muhasebe Iİstatistik IMaliyet Muhasebesi
İktisada Giriş IMikro İktisat
İngilizce I
Matematik I
Osmanlı Türkçesine Giriş I
Bahar Dönemi Yüzyüze Öğretim Hizmetleri Dersleri
2. Yarıyıl4. Yarıyıl6. Yarıyıl
Arapça IIArapça IVFinansal Yönetim II
Genel Muhasebe IIİstatistik IIMaliyet Yönetimi
İktisada Giriş IIMakro İktisat
İngilizce II
Matematik II
Osmanlı Türkçesine Giriş II
Derslere katılmak isteyen öğrenciler, genel kuralların yanı sıra, hem Anadolu Üniversitesi hem de yüzyüze öğretim gördükleri üniversitelerin tüm disiplin kurallarına uymak zorundadırlar. Ders programları, Güz Dönemi için Eylül ayının son haftası içinde, Bahar Dönemi için ise Mart ayının ilk haftası içinde, derslerin yapılacağı binalarda, Açıköğretim Bürolarında ve bu internet sayfasında ilan edilecektir.
Dersler, resmî tatil günleri (29 Ekim, 31 Aralık, 1 Ocak, 23 Nisan, 1 Mayıs, 19 Mayıs), Açıköğretim sınavlarının yapıldığı günler ve Bakanlar Kurulu tarafından kararlaştırılabilecek tatil günlerinde yapılmayacaktır. Merkezlere göre, hafta içi akşamları veya hafta sonları yapılan yüzyüze dersleri için hiçbir ücret alınmamakta, öğrenci kimliği/öğrenci tanıtım kartı gösterilerek dersliklere girilebilmektedir. Yüzyüze verilen derslere katılım zorunlu değildir.
Yüzyüze Öğretim Hizmetlerine ilişkin olabilecek değişiklikler ve gelişmeler, illerdeki AÖF büroları, Anadolu Üniversitesi’nin internet sayfası ve basın aracılığı ile duyurulacaktır.
Google Paylaş

Hakkımızda: NorFul Medya

2010 yılında açıköğretim forumlarında başladığımız paylaşımlarımıza 2013 yılından bu yana blogumuzda devam ediyoruz ve her geçen gün yeni bilgiler ve paylaşımlarımız ile siz öğrenci kardeşlerimize karşılıksız hizmet etmekteyiz. Facebook üzerindeki 20 grup 2 sayfamız üzerinden de paylaşımlarımız olmaktadır. Blogumuza ek olarak www.norfulpaylasim.com sitemizde'de sizlere hizmet vermekteyiz. Paylaşmak Bizim İŞİMİZ anlayışı ile her zaman yanınızdayız...

0 yorum :

Yorum Gönder