Aöf Eğlence

norfull arka plansız copy
Açıköğretim sınavları bazen bizi bunaltıyor olabilir. Kimimiz aylar öncesinden ders çalışmaya başlıyor ,kimisi yumurta kapıya gelince son hafta çalışıyor ders çalışmakta bir yere kadar diyerek'de birazda mizahi karikatür resimleri katalım dedik. Azıcık'da  olsa sınav streslerini bu eğlenceli resimlerle atacağımızı düşündük.
Umarım Doğru Düşünmüşüzdür :)


Derslerden Sıkılınca Mutlaka Aklınız Başka Şeylere Kayıyordur Benim Burada Yaptığım Gibi :)
DERSLERDEN SIKILINCA BEN copy

Burada İse Aöf Okuyan Ev Hanımı Bayanlarımızın Çilesini Mizah Yaptık :)
aöfokuyanbayanlar


Ekranlarda Benim Stilim Jürisi Üzerinden Bir Karikatür.
'' Ders Çalışmaya Başladınız Çalışma İsteğiniz Yok Çeşitli Bahaneler Kurduğumuz Zamanlar ''
tuhafduygu


Salladığım Soruyu Optiğe kodlarken ben
aöfkarikatür


Genelde sınava bir hafta kalıp derse çalışanlar konuları atlayarak çalıştıkları olur sınava çalıştığını sanırsın ama sınavda ise hiç bakmadığın yerden gelir işte böyle bir resim.
çıkansoru


Vizelerden Önce Ve Sonraki Halimizi Özetliyor Aslında
vizeöncevizesonra


Mutlaka her öğrenci bu düşünceye sahip olmuştur...
3şık

Sınav iyi geçinceki temsili mutluluk resmi :)
sınaviyigeçinceben

Yorumsuz :)
yorumsuz


Sınavda Çalışılan Konu Çıkan Yer 2
çalıştığımyer


Kafası Karışık Öğrenci Tipi :)
aöföğrenci

Finalde kolay sorsan ne olur hoca vizede hevesi kırdın bi kere ;)
hayalimikırdınbirkere


Ziyaaaaa
ziyaaa


Sınav Sırasında Hocaların Hali Temsili :)
sınavsırasıhocalar



Vize Öncesi Vize Sonrası Halimiz :)
11048268_932562300107377_6865432794663639484_n

Vizeleri Bitenler Ve Vizeleri Devam Edenlervizebitenler

Çalıştığım Yer Çıkan Yer
çalıştığımyer

Ben Bu Finalden Geçerim Deyip Verememek :)
Benbufinaldengeçerim

Vizelerden Sonra Finallere Az Bir Zaman Kala...
YİNEMİYA

Sınavdan Önce Özet Çıkarırken Ben :)
sınavdanönce

Sınav Zamanı :)
sınavzamanı


Gündüz Çalışanlarımız Gece Çalışanlarımız :)
gecegündüz

Aöf Sınavlarına Çalışmak Ciddi Zararlar Veriyor Vücudumuza :)
finallereçalışma

Vizelerden iyi not alıpda finali bekleyen öğrenciler
VİZELERİİYİGELEN


Sınav Çıkışı Ben
SINAVÇIKIŞIBEN

Sınavlara 1 hafta kala çalışmak :)
sınavlara1haftakala

Final Şokuna Uğramış Öğrenci :)
11391475_10153332500359691_967698204933291468_n copy

Vize sınavı iyi gelip finalde düşük alan öğrenci :)
SINAVSONUÇLARI

çalışma proğramı

Sınav Sonucunu Öğrenince Ben
SINAVSONUCUBEN

Türkiye'de Eğitim Sistemimiz Bu Kadar Açık Anlatılamaz.türkeğitim

Aöf Öncesi ve Sonrası :)
AÖFOKUYAN

Kısaca AöF Tanımı :)
11896226_955602557811628_3665274019083250605_n copy

Kasımda Aşk Bilmem Ama Vizeler Başkadır :)
kasımdavizeler

aöfvizeler

aöföğrencigruplari


aöfsınavları


sınavsongun

aöfkarikatür

aöfkarikatür2



Yenileri Zamanla Eklenecektir..
Google Paylaş

Hakkımızda: NorFul Medya

2010 yılında açıköğretim forumlarında başladığımız paylaşımlarımıza 2013 yılından bu yana blogumuzda devam ediyoruz ve her geçen gün yeni bilgiler ve paylaşımlarımız ile siz öğrenci kardeşlerimize karşılıksız hizmet etmekteyiz. Facebook üzerindeki 20 grup 2 sayfamız üzerinden de paylaşımlarımız olmaktadır. Blogumuza ek olarak www.norfulpaylasim.com sitemizde'de sizlere hizmet vermekteyiz. Paylaşmak Bizim İŞİMİZ anlayışı ile her zaman yanınızdayız...

0 yorum :

Yorum Gönder